منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 41 نفر
بازدید دیروز: 295 نفر
تعداد کل بازدید: 898881 نفر

مشاهده شماره خبر7816

عنوانبرگزاری اولین جلسه قرارگاه تولید، پشتیبانی و مانع زدایی تجهیزات پزشکی
متن

رئیس اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی با اشاره به برنامه های اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی در سال ۱۴۰۰، گفت: رفع حداکثری موانع تولید و پشتیبانی از تولیدات و تولیدکنندگان داخلی، ارتقاء کیفی و کمی تجهیزات پزشکی تولید داخل و جهت گیری به سمت تولید تجهیزات پزشکی High Tech و صادرات و ارتقاء امور تفویض شده و برون سپاری فعالیت ها در سال جدید با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.


به گزارش ایفدانا، در اولین جلسه قرارگاه تولید، پشتیبانی و مانع زدایی تجهیزات پزشکی با حضور کلیه اعضا که بصورت حضوری و وبینار برگزار شد، مدیران تجهیزات پزشکی عضو قرارگاه و همچنین معاونین و مدیران تجهیزات پزشکی دانشگاههای قطب بهمراه روسا و نمایندگان انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی، انجمن صنفی شرکتهای تامین کننده تجهیزات آزمایشگاهی شرکت داشتند.

وی در ادامه به ارائه گزارش برگزاری جلسه و نتایج و مصوبات آن پرداخت وگفت: در ابتدای جلسه، دکتر شاهمرادی ضمن بیان علل تشکیل قرارگاه و انتظارات مورد نظر بر اهمیت وظایف و اقدامات مورد نیاز در جهت پشتیبانی و رفع موانع تولید و همچنین عزم جدی مدیران و کارشناسان اداره کل تجهیزات پزشکی در این خصوص تاکید بسیار زیادی نمودند و نقشه راه و رهنمدهای لازم ارائه شد.

پس از سخنان دکتر شاهمرادی، مهندس حمیدی به بیان اهداف و برنامه های اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی در سال ۱۴۰۰ پرداختند که از جمله مهمترین اهداف ذکر شده، ۱-رفع حداکثری موانع تولید و پشتیبانی از تولیدات و تولیدکنندگان داخلی ۲-ارتقاء کیفی و کمی تجهیزات پزشکی تولید داخل و جهت گیری به سمت تولید تجهیزات پزشکی High Tech. و صادرات ۳-ارتقاء امور تفویض شده و برون سپاری فعالیت ها بر اساس مبانی قانونی اعلام شد.

در ادامه روسای اتحادیه صادر کنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی، انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی، انجمن صنفی شرکتهای تامین کننده تجهیزات آزمایشگاهی، انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی و مدیران تجهیزات پزشکی دانشگاههای علوم پزشکی مدعو بصورت حضوری و وبینار به ارائه نقطه نظرات خود درخصوص پشتیبانی از تولید و مانع زدایی پرداختند.

در خاتمه و براساس جمعبندی نظرات، ۵ کارگروه به شرح ذیل و سرگروههای آنها مشخص شدند تا بصورت موازی در خصوص اقدامات و مصوبات بصورت مستمر تشکیل جلسه داده و نتایج جهت طرح در قرارگاه ارائه شود.

۱.کارگروه بازنگری آیین نامه تجهیزات پزشکی، دستورالعمل ها و ضوابط ابلاغی
۲. کارگروه آموزش
۳.کارگروه برون سپاری
۴.کارگروه پشتیبانی و موانع زدایی
۵.کارگروه رفع موانع فرآیندهای جاری مرتط با تولید
تاریخ درج1400:01:22
کلمات کلیدی
بازدید570
گروهاخبار عمومي