منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 10 نفر
بازدید امروز: 201 نفر
بازدید دیروز: 587 نفر
تعداد کل بازدید: 902240 نفر

مشاهده شماره خبر7824

عنوانسخنگوی سازمان غذا و دارو عنوان کرد تکذیب ادعای گم شدن ۲۰۰هزار دُز واکسن کرونا/ تا پایان اردیبهشت ماه حدود ۳ میلیون دز واکسن دیگر وارد کشور خواهد شد
متن

سخنگوی سازمان غذا و دارو به اظهارات برخی افراد مبنی بر گم شدن ۲۰۰هزار یا چندصدهزار دز واکسن وارداتی کرونا پاسخ داد


به گزارش ایفدانا، دکتر کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو ضمن تکذیب ادعای گم شدن چند صدهزار دُز واکسن وارداتی کرونا گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد، حتی کسر کوچکی از آن هم صحت ندارد و متاسفانه به نظر می رسد این رفتار و گفتار بی پایه و اساس و ادعاهای واهی در برخی  عادی شده است.

وی افزود: موضوع گم شدن ۲۰۰هزار یا صدهزار دُز واکسن موضوعی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت و جای شگفتی است که فردی از تریبون رسمی یا به عنوان نماینده ملت چنین تخلف و جرم آشکار و بزرگی را قبل از آنکه از طریق مراجع نظارتی و قضایی پیگیری کند، صرفا به مصاحبه اکتفا کرده و در مورد آن براحتی صحبت می کند.


ادعاهای بی پایه و اساس ثمره ای جز تشویش اذهان عمومی نخواهد داشت

دکتر جهانپور مجددا تاکید کرد: این موضوع کذب محض است و همه ساز و کارهایی که در مسیر واردات و توزیع واکسن اندیشیده شده از جمله رصد هوشمند با سامانه های "تی تک" و سامانه های چهارگانه بهداشتی، نه تنها مانع از نشت واکسن به بازار سیاه شده، بلکه تخلفات احتمالی دیگر را هم به حداقل ممکن کاهش داده است.

وی گفت: انتظار می رود افراد، اظهارنظرهای مسئولانه در این زمینه داشته باشند و قبل از پذیرش هر ادعایی، مستندات آن را طلب و ملاحظه کنند و حداقل با کارشناسان امر مشورت کرده و بعد این چنین بی پروا ادعا و اظهار نظر کنند. ادعاهای بی پایه و اساس در این زمینه ثمره ای جز تشویش اذهان عمومی و مخدوش کردن نابه جای چهره نظام و نظام سلامت و در نهایت بی اعتبار شدن نهادها و یا رسانه هایی که این افراد بدانجا مرتبط هستند، نخواهد داشت.

تا پایان اردیبهشت حدود ۳ میلیون دز واکسن دیگر وارد کشور خواهد شد

ریس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: مصرانه انتظار داریم افراد در اظهار نظر پیرامون موضوع راهبردی مثل واکسن که امروز یک مساله ملی است، مسوولانه تر رفتار کنند و حداقل های اخلاق حرفه ای و رسانه ای را در این زمینه مد نظر قرار دهند.

دکتر جهانپور در پایان گفت: تا پایان اردیبهشت ماه حدود ۳ میلیون دز واکسن دیگر وارد کشور خواهد شد.
تاریخ درج1400:02:22
کلمات کلیدی
بازدید505
گروهاخبار عمومي