منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 210 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901121 نفر

مشاهده شماره خبر7840

عنوانبا پیگیری سازمان غذا و دارو محقق شد برخورد با عوامل تولید و فروش داروی لاغری گلوریا
متن

سرپرست دفتر بازرسی رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو از پیگیری قضایی برای دستگیری عاملان تولید و فروش داروی تقلبی گلوریا خبر داد.

دکتر رسول ملکوتی در گفت‌وگو با ایفدانا با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط دفتر بازرسی سازمان غذا و دارو در حوزه فروش مکمل‌های لاغری گلوریا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اظهار کرد: فروش هرگونه مکمل و دارو در فضای مجازی غیر مجاز بوده و سازمان غذا و دارو در این خصوص رسیدگی خواهد کرد.

وی افزود: براساس گزارش های واصله مردمی و بازرسی های میدانی و به دنبال محرز شدن وجود روانگردان آمفتامین(شیشه) در قرص های تقلبی گلوریا، مراتب از طریق دادستان و سرپرست جرایم پزشکی ناحیه ۲۶ تهران پیگیری شد.

سرپرست دفتر بازرسی رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، جلسات متعددی با مراجع قضایی برگزار و با پیگیری پلیس امنیت و واجا، دستگیری عاملین تولید و فروش این دارو در دستور کار مراجع ذیربط قرار گرفت.

وی با تاکید بر لزوم توجه به برچسب اصالت روی فراورده های سلامت محور از قبیل دارو، مکمل، تجهیزات پزشکی و محصولات غذایی وارداتی اظهار کرد: برای اطمینان از اصالت این فرآورده ها حتماً باید شناسه ردیابی و رهگیری روی محصولات از طریق سامانه مورد تایید سازمان غذا و دارو در سامانه www.ttac.ir و پیامک ۲۰۰۰۸۸۲۲ استعلام شود.

ملکوتی از مردم خواست در صورت مشاهده عدم تطابق استعلام با اطلاعات روی کالاها مراتب را به سازمان غذا و دارو اطلاع دهند./
تاریخ درج1400:04:06
کلمات کلیدی
بازدید524
گروهاخبار عمومي