منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 9 نفر
بازدید امروز: 229 نفر
بازدید دیروز: 401 نفر
تعداد کل بازدید: 890795 نفر

مشاهده شماره خبر7844

عنوانرییس دفتر رییس جمهور: افزایش داروخانه‌های عرضه‌کننده داروهای کرونا ظرف ۴۸ ساعت
متن

رییس دفتر رییس جمهور گفت: داروهای کرونا تامین و ظرف ۴۸ ساعت تعداد داروخانه‌های عرضه‌کننده داروهای کرونا در سراسر کشور افزایش یافت.

 
به گزارش ایفدانا، دکتر غلامحسین اسماعیلی در مراسم افتتاح بخش موقت دارویی کرونا داروخانه ۲۹ فروردین، گفت:  امروز مشکلات مردم عموما و مشکلات ناشی از کرونا خصوصا، دغدغه رییس جمهور است و رفع مشکلات مردم را ماموریت اصلی خود و دولت سیزدهم قرار داده است.
 
وی افزود: در دولت سیزدهم هرکجا آوایی از مشکلات به سمع و نظر برسد با صدور دستورات موکد رییس جمهور برای حل مسائل تلاش می‌شود.
 
رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه این سوال در ذهن مردم مطرح است که آیا مشکلات قابل حل است یا نه؟، اظهار کرد: دیدگاه دولت سیزدهم این است که "ما می توانیم" ، "نمی‌شود، مشکل است، شدنی نیست"،  در قاموس این دولت وجو ندارد.
 
 
وی خاطرنشان کرد: آنچه در این روزها با تلاش ارتش و نیروی زمینی پس از بازدید رئیس جمهوری از داروخانه ۲۹ فروردین در افتتاح  بخش ویژه کرونا، رخ داد ثابت کرد که ما میتوانیم.
 
 
دکتر اسماعیلی با اشاره به اقدام وزارت بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو به منظور توزیع داروهای کرونا در داروخانه های بیشتر، عنوان کرد: ظرف ۴۸ ساعت ، داروهای کرونا در ۱۰۰ داروخانه و امروز در ۴۹۰ داروخانه تهران و همچنین ۲ هزار  داروخانه سراسر کشور توزیع شده است.
 
 
وی خاطرنشان کرد: تحقق این حرکت جهادی این پیام را دارد که با پیگیری، دارو به حد نیاز تامین و مردم دغدعه نداشته باشند، اگر دارو نبود نمی‌شد تعداد داروخانه‌های عرضه کننده را تا این داد، پیام دیگر اینکه این هم شدنی است و  فقط اراده می خواست که در این دولت محقق شد.
 
رییس دفتر رییس جمهور اظهار کرد: از خدمت رسانان در این دوره همچون ارتش، وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو که در جهت تامین اهتمام ورزیدند، از کادر درمان و داروخانه‌ها که سنگ صبور مردم هستند و درد مردم را بشنوند و نسخه درمان را با احترام تقدیم کنند، تشکر میکنیم./
 
تاریخ درج1400:05:26
کلمات کلیدی
بازدید446
گروهاخبار عمومي