منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 270 نفر
بازدید دیروز: 544 نفر
تعداد کل بازدید: 898815 نفر

مشاهده شماره خبر7845

عنوانبخش موقت دارویی بیماران کرونایی داروخانه ۲۹ فروردین افتتاح شد
متن

در مراسمی با حضور دکتر اسماعیلی، رییس دفتر رییس جمهور، دکتر شانه ساز، معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو و امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان بهداری ارتش، بخش موقت دارویی بیماران کرونایی داروخانه ۲۹ فروردین افتتاح شد.


به گزارش ایفدانا، این بخش که در دو قسمت ۸۰۰ متری و شامل بخش انتظار و بخش دارویی است، در ۴۸ ساعت آماده افتتاح شده که داروهای مرتبط با کووید۱۹ در این بخش و در مجاورت ساختمان اصلی داروخانه ۲۹ فروردین، در اختیار مراجعان قرار می گیرد.

این بخش پس از بازدید رییس جمهور و تاکید وی مبنی بر تسهیل دسترسی بیماران کووید۱۹ به داروهای مورد نیازشان توسط ارتش در ۴۸ ساعت، آماده افتتاح و خدمت رسانی شده است.

دکتر اسماعیلی، رییس دفتر رییس جمهور نیز در حاشیه مراسم افتتاح این بخش ضمن تقدیر از تلاش های نیروهای بهداشتی و درمانی در طول مقابله با کرونا، گفت: با دستور رییس جمهور مقرر شد که در تهران ابتدا ۱۰۰ و بعد ۳۰۰ داروخانه، داروهای مورد نیاز بیماران کووید۱۹ را ارائه کنند اما با تلاش سازمان غذا و دارو، در تهران ۴۹۰ داروخانه و در کل کشور حدود دو هزار داروخانه، این داروها را ارائه می دهند.

وی همچنین این اقدام ارتش در راه اندازی بخش موقت دارویی بیماران کرونایی را جهادی، ارزشمند و قابل الگوبرداری برای سایر بخش ها دانست و گفت: خوشبختانه در حال حاضر با مشکل کمبود داروهای مورد نیاز بیماران کووید۱۹ روبرو نیستیم چون به میزان قابل توجهی در بین داروخانه هایی که سازمان غذا و دارو اعلام کرده، این داروها وجود دارد.
تاریخ درج1400:05:26
کلمات کلیدی
بازدید455
گروهاخبار عمومي