منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 58 نفر
بازدید دیروز: 587 نفر
تعداد کل بازدید: 902097 نفر

مشاهده شماره خبر7924

عنوان عدم تحقق تسهیلات ۱۵ هزار میلیارد تومانی وعده داده شده به صنعت دارو عدم تحقق تسهیلات ۱۵ هزار میلیارد تومانی وعده داده شده به صنعت دارو
متن

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان این‌که مشکل نقدینگی شرکت‌های دارویی به طور کامل حل نشده است، گفت: از تسهیلات ۱۵ هزارمیلیارد تومانی که قرار بود به شرکت‌ها پرداخت شود تنها بخش کوچکی در مسیر تحقق قرار گرفته است.

به گزارش ایفدانا به نقل از خبرگزاری تسنیم، دکتر سید حیدر محمدی با بیان این‌که رفع مشکل نقدینگی شرکت‌های داروسازی باید مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: مشکل نقدینگی شرکت‌های دارویی پس از اصلاح سیاست‌های ارزش دارو (اجرای طرح دارویار) به طور کامل حل نشده زیرا بانک‌ها همکاری کاملی را ندارند.

وی افزود: قرار بود که ۱۳ بانک عامل نقدینگی شرکت‌ها را با ارائه تسهیلاتی افزایش دهند اما علی‌رغم تأکید معاونت اول ریاست جمهوری، ستاد تنظیم بازار و رئیس بانک مرکزی، هنوز ۱۱ بانک به تعهدات خود در این زمینه عمل نکرده‌اند.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان این‌که مقرر شده بود ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی این بانک‌ها به شرکت‌های دارویی پرداخت شود تا مشکلی در تأمین دارو ایجاد نشود، بیان کرد: فقط حدود ۲.۵ تا ۳ هزار میلیارد تومان از این تسهیلات در مسیر تحقق قرار گرفته است.

تاریخ درج1401:09:24
کلمات کلیدی
بازدید611
گروهاخبار عمومي