منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 3 نفر
بازدید امروز: 220 نفر
بازدید دیروز: 505 نفر
تعداد کل بازدید: 905161 نفر

مشاهده شماره خبر825

عنوانقائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاهها: حوزه سلامت جزو اولویت های مهم دولت قرار می‌گیرد
متن

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاهها گفت: توجه به حوزه سلامت نسبت به گذشته بیشتر شده و جزو اولویت های مهم دولت قرار می‌گیرد .

 

به گزارش وب دا؛ دکتر حسن امامی رضوی درآئين تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشكي جيرفت ضمن بیان این مطلب افزود: در تخصیص بودجه این توجه وجود دارد که بخش سلامت برای همه دولت‌ها هزینه‌بردار است و با وجود تلاش‌هایی که شده کسری‌های زیادی وجود دارد.

 

 

وی تصریح کرد: ما در یک نظام ولایی زندگی می‌کنیم و سایه وجود پربرکت مقام معظم رهبری بالای سر ما است و توفیق حضور در این نظام اسلامی توفیق کمی نیست، اهداف ما بسیار متعالی است که در راستای این اهداف باید حرکت کنیم.

 

 

دکتر امامی رضوی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تکلیف فرمودند که کشور ما باید به مرجعیت علمی برسد و این اتفاق در کشور ما با تلاش و کوشش همه حوزه‌هایی که در راستای علمی کار می‌کنند در حال انجام شدن است .

 

 

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور متذکر شد: اگر ما در سال‌های اخیر به رتبه 13 تولید علمی رسیدیم ، نتیجه تلاش مجموعه کشور و جوان‌های بالنده و تلاشگر ما بود. این پیشرفت باید اتفاق بیافتد اگر ما ایستایی داشته باشیم این دستاورد اتفاق نمی‌افتد و تغییرات و رفتن به سمت بهتر شدن به این دلیل است.

 

وی با اشاره به تلاش‌های پیگیرانه وزیر بهداشت و توجه ویژه رئیس جمهور به حوزه سلامت گفت: اضافه کرد: هدفگذاری در دولت یازدهم برای اولویت دهی به حوزه سلامت انجام شده است و در بودجه سال 93 با کمک نمایندگان مجلس هم در بودجه و هم متمم هدفمندی یارانه‌ها که به مجلس می‌رود، امیدواریم وعده‌هایی که در بخش سلامت برای مسائل اعتباری داده شده است، دیده شود، اما همه موضوع هم این نیست و ما باید در بحث مدیریت منابع و استفاده از منابع دقت جدی داشته باشیم.

 

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: امیدواریم با تلاش‌های همکاران در حوزه بهداشت و درمان در جنوب کرمان نواقص و کمبودها را جبران کنیم و بتوانیم با ارایه خدمات مناسب رضایتمندی مردم را فراهم نماییم.

گفتنی است : آئين توديع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشكي جيرفت با حضور ائمه جمعه ، ،نمايندگان مردم شهرستان هاي جنوب استان در مجلس شوراي اسلامي ، فرمانداران ، مسئولان  و رؤساي ادارات شهرستانهاي جنوب استان برگزار شد.

 در این آیین، حکم سرپرستی  دكتر محمد رضا محمدي ساردو  توسط  قائم مقام وزير بهداشت در امور دانشگاه ها به وی ابلاغ شد و دکتر محمدی ساردو ، رسما" اداره دانشگاه علوم پزشكي جيرفت را عهده دار گرديد.

تاریخ درج1392:10:13
کلمات کلیدیحوزه سلامت
بازدید830
گروهاخبار عمومي