منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 159 نفر
بازدید دیروز: 544 نفر
تعداد کل بازدید: 898704 نفر

مشاهده شماره خبر857

عنوانرئیس سازمان تامین اجتماعی: خبرهای خوشی از تامین اجتماعی در راه است
متن
خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه طرح تحقیق و تفحص از این سازمان و چالش‌های پیش روی این سازمان باعث شد تا از گذشته درس عبرت بگیریم گفت: در آینده نزدیک ۱۰ کارگروه تخصصی سازمان تامین اجتماعی خبرهای خوشی را اعلام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تقی نوربخش شب گذشته در کنگره ملی حماسه اقتصادی و نقش متخصصین در دولت با اشاره به نقش کارآمد سازمان تامین اجتماعی در رفع مشکلات نیروی انسانی متخصص اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های اجتماعی کشور به نوعی تجلی ملت به شمار می‌آید که در عرصه اقتصادی نیز به اشکال مختلفی به رفع مشکلات نیروهای صنعتی کشور پرداخته است.

وی با بیان این که کارکرد سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک ابزار در توسعه اقتصادی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست افزود: این سازمان با زمینه‌سازی رفاه ضمن تامین وفاق ملی در سطوح خرد و کلان نقش‌آفرینی‌های موثری را انجام داده است.

نوربخش اضافه کرد:‌ کارکرد سازمان تامین اجتماعی طی سال‌های اخیر به دلیل پیچیده بودن و البته نقل قول‌های مختلف با ابهاماتی نزد مردم مطرح بود که با عملکردی تخصص‌گرایانه نگاه‌های پیچیده را به این سازمان کاهش و نقش کلیدی آن را برای تداوم فعالان و مردم شفاف ساخته‌ایم.

رئیس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه این سازمان به هیچ عنوان موانعی پیش روی تولید و سایر اقدامات اقتصادی قرار نداده است، تصریح کرد: باورهای اینچنینی باعث شده تا درک درستی از فعالیت این سازمان بوجود نیاید.

وی در ادامه با بیان اینکه به هیچ عنوان نمی‌خواهم چالش‌های چند ساله گذشته سازمان تامین اجتماعی و تغییرات سریالی مدیران عامل آن را مطرح کنم اظهار داشت: اخیرا طرح تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی باعث گردیده تا مسئولین این سازمان با تجربه گرفتن از سال‌های گذشته اقدامات موثری را برای تحقق اهداف سازمان تامین اجتماعی بردارند.

به اعتقاد نوربخش متاسفانه در طی این سال‌ها فرصت‌های مناسبی را از دست داده‌ایم اما باید توجه کنیم که می‌توانیم با رویکردهای تخصصی از فرصت‌های فعلی خود استفاده کرده و موانع پیش روی سازمان را برطرف کنیم.

وی به نقش کلیدی سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات مختلف به نیروی انسانی متخصص کشور و البته بازنشستگان اشاره کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید نیز خوشبختانه با دعوت از صاحبنظران و استقرار 10 کارگروه تخصصی اقدامات مناسبی را در راستای تحقق اهداف کلان سازمان تامین اجتماعی برداشته‌ایم که امیدوارم در آینده شاهد به بار نشستن این تلاش‌ها در 10 کارگروه مذکور باشیم.

تاریخ درج1392:10:15
کلمات کلیدیتامين اجتماعي
بازدید859
گروهاخبار عمومي