منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 9 نفر
بازدید امروز: 378 نفر
بازدید دیروز: 492 نفر
تعداد کل بازدید: 905811 نفر

مشاهده شماره خبر866

عنوانثبت نوآوری‌ها در تولید دارو در طرح حمایت از مالکیت صنعتی
متن
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از پیشنهاد این کمیسیون برای ثبت ابداعات و نوآوری‌ها در حوزه تولید دارو در طرح حمایت از مالکیت صنعتی خبر داد.
  

به گزارش داروغذا، محمدحسین قربانی در گفت وگو با  خبرگزاری خانه ملت،‌ در تشریح دستور کار روز یکشنبه 15 دی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: در جلسه  کمیسیون مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نمایندگانی از مرکز پژوهش‌های مجلس حضور داشتند و طرح ارزیابی زیست‌محیطی ایران، طرح حمایت از مالکیت صنعتی(ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری)و طرح محاسبات عمومی با حضور میهمانان و اعضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بررسی هر سه مورد مذکور در کمیسیون‌، نتوانست نظر نمایندگان را جلب کند و قرار شد برای بحث‌های کارشناسی بیشتر در جلسات بعدی مورد رسیدگی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با یادآوری بررسی طرح حمایت از مالکیت صنعتی(ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری)، تصریح کرد: در بررسی این طرح پیشنهاد شد تا ابداعات در حوزه پزشکی از جمله نوآوری‌ها در تولید دارو مشمول این طرح شوند که به لحاظ اهمیت آن لازم است تا بیش از پیش مورد بررسی کارشناسانه قرار گیرد.
تاریخ درج1392:10:16
کلمات کلیدینواوري
بازدید815
گروهاخبار داروئي