منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 369 نفر
بازدید دیروز: 587 نفر
تعداد کل بازدید: 902408 نفر

مشاهده شماره خبر899

عنوانوزیر بهداشت تاکید کرد که اگر واردات دارو مجدداً دچار مشکل شود مردم به شدت آسیب می بینند.
متن

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه غیرعلنی نمایندگان با وزیر بهداشت گفت: در این جلسه وزیر بهداشت گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان در کشور ارائه داد و از وضعیت بودجه این وزارتخانه گلایه کرد.

به گزارش داروغذا، عابد فتاحی در گفتگو با مهر اظهارات وزیر بهداشت در جلسه روز سه شنبه را یکی از بهترین گزارشات وزیران به مجلس در خصوص وضعیت بهداشت در کشور خواند و گفت: وزیر بهداشت در این جلسه تاکید کرد که اگر نتوانیم حوزه سلامت از نظر بودجه، پرستار، پزشک را مدیریت کنیم به شدت به ضرر مردم است زیرا سالی 700 هزار نفر از جمعیت ایران زیر خط فقر می روند.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه سلامت شرایط خوبی وجود ندارد گفت: وزیر بهداشت معتقد بود در این حوزه عدالت رعایت نمی شود. بودجه کم و پرستار و پزشک کم داریم و در ردیف کشورهای فقیر دنیا از نظر بهداشتی قرار داریم.


عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر بهداشت آمار و ارقام زیادی در خصوص وضعیت بهداشت و سلامت در کشور ارایه داد گفت: وزیر بهداشت تاکید کرد که اگر واردات دارو مجدداً دچار مشکل شود مردم به شدت آسیب می بینند.

فتاحی اظهار داشت: بر اساس اظهارات وزیر بهداشت 8 هزار پزشک تحصیل کرده در حال حاضر در حرفه خود کار نمی کنند زیرا حقوق آنها کم است.

نماینده مردم ارومیه در پایان گفت: وزیر بهداشت معتقد بود تحریم ها در حوزه بهداشت فشار زیادی وارد کرده است.

بر اساس برنامه ریزی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هر یک از وزرا باید برنامه خود در خصوص اقتصاد مقاومتی و وضعیت حوزه تخصصی خود را در جلسات غیرعلنی به مجلس ارایه دهند.

تاریخ درج1392:10:18
کلمات کلیدیواردات
بازدید809
گروهاخبار عمومي