منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 414 نفر
بازدید دیروز: 388 نفر
تعداد کل بازدید: 903325 نفر

مشاهده شماره خبر903

عنوانبرگزاری نخستین نشست مشترک تأمین‌ اجتماعی و بیمه سلامت
متن
خبرگزاری تسنیم: اولین نشست مشترک هیئت‌مدیره سازمان‌های تأمین‌ اجتماعی و بیمه سلامت به منظور ‌ایجاد هماهنگی و همگرایی بیشتر در حوزه‌های بیمه‌ای و درمانی با حضور اعضای هیئت‌مدیره و مدیران عامل این دو سازمان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، اعضای هیئت‌مدیره این دو سازمان به بحث و تبادل‌نظر در رابطه با حوزه‌های کاری مشترک پرداختند و راهکارهای مناسب و قابل انجام برای ارتقاء خدمت‌رسانی به جامعه را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

وجود اشکالات ساختاری در ارائه خدمات درمانی از مهمترین مسائل مورد بررسی در این جلسه بود و فقدان ساختاری موثر و همگن برای تصمیم‌سازی در‌این بخش و وجود مداخله‌گرهای متنوع و با اختیارات قانونی زیاد به عنوان عوامل اصلی مشکلات ساختاری ارائه خدمات درمانی مورد تاکید حضار قرار گرفت و مقرر شد برای رفع این مشکلات و کارآمد کردن ساختار بررسی و مطالعه لازم صورت گیرد.

افزایش همگرایی برای انجام تعهدات مشترک؛ تعیین نقشه راه ارتقا اعتماد به بیمه‌ها توسط مشتریان؛ همگرایی در حوزه ICT، ‌ایجاد انسجام اطلاعاتی و برنامه‌ریزی به منظور استفاده مطلوب‌تر از ظرفیت‌های شورای عالی بیمه و هیات امنا از دیگر موارد مورد برسی درجلسه مشترک هیأت‌مدیره سازمان‌های تأمین‌اجتماعی و بیمه سلامت بود.

ارتقای رضایتمندی مشتریان از خدمات درمانی از مسائل مورد بررسی در این جلسه بود که در این رابطه  رضایت‌بخش نبودن خدمات درمانی و مجموعه اقدامات انجام شده مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد که، بررسی راه‌های ارتقا رضایتمندی مشتریان باید مدنظر هر دو هیأت‌مدیره باشد .

وجود نگاه کالایی به مقوله سلامت از دیگر مشکلات مورد اشاره شرکت کنندگان بود که بایستی نگاه ماموریتی و تکلیفی به درمان در سطح پایه طبق قانون اساسی حاکم شود و باید تفکیک لازم بین سوداگری با ایفای نقش حاکمیتی قائل شویم.

سازمان‌های بیمه‌گر باید به دنبال مشارکت مردم در تأمین آتیه سلامت باشند. مقرر شد هر دو هیئت‌مدیره در ‌این بخش اقداماتی را صورت دهند.

سطح‌بندی خدمات و برقراری نظام ارجاع از دیگر موارد مورد تاکید اعضای هیأت‌مدیره دو سازمان تأمین‌اجتماعی و بیمه سلامت است، برای این منظور هدایت افراد به کانال ارجاع تنها راه نظم دادن و ارتقاء خدمات درمانی عنوان شد.

تشکیل دبیرخانه مشترک برای ‌ایجاد هماهنگی بین دو سازمان بیمه‌گر از دیگر مسائل مورد توافق اعضای هیأت‌مدیره دو سازمان است و مقرر شد نماینده مطلع و تام‌الاختیار از طرف هر یک از سازمان‌ها برای ‌این منظور در نظر گرفته شود.

در پایان قرار شد جلسات مشترک بین دو سازمان در ارتباط با عملیاتی کردن مسائل بررسی شده در این جلسه تداوم یابد.

تاریخ درج1392:10:18
کلمات کلیدینشست مشترک
بازدید824
گروهاخبار عمومي