منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 3 نفر
بازدید امروز: 145 نفر
بازدید دیروز: 484 نفر
تعداد کل بازدید: 902668 نفر

مشاهده شماره خبر916

عنوانتعرفه‌های درمان تا پایان سال ابلاغ می‌شود
متن

مدیرکل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی تصویب تعرفه‌های درمان بخش خصوصی و دولتی را منوط به تصویب بودجه سال 93 در مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: تا زمانی که لایحه بودجه در مجلس به تصویب نرسد نمی‌توان در مورد تعرفه‌های درمان بخش خصوصی و دولتی تصمیم‌گیری کرد. 
 

محمد باقر هوشنگی در گفت‌وگو با (ایسنا)، در پاسخ به اینکه مسئولان وزارت بهداشت خواستار رشد 66 درصدی تعرفه‌های درمان در سال آینده شده‌اند، گفت: تاکنون هیچگونه تصمیمی در مورد میزان و رشد تعرفه‌های درمان در سال 93 اتخاذ نشده اما مسلما تعرفه‌های درمان سال 93 تا پیش از پایان سال جاری تصویب و ابلاغ می‌شود تا با شروع سال آینده مورد اجرای موسسات ارائه‌کننده خدمت قرار گیرد.

وی افزود: هنوز لایحه بودجه سال آینده در دستور کار مجلس قرار دارد و بنابراین تصمیم‌گیری در مورد میزان رشد تعرفه‌های درمان دولتی و خصوصی به رشد بودجه سال آینده وابسته است.

مدیرکل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی در مورد رشد تعرفه‌های درمان بخش دولتی و خصوصی سال گذشته خاطرنشان کرد: رشد تعرفه بخش خصوصی و بخش دولتی در سال گذشته به ترتیب 28 و 18 درصد بود.

وی در مورد تعرفه‌های بخش سرپایی و بستری نیز عنوان کرد: در این زمینه نیز کماکان به جمع‌بندی‌های نهایی نرسیده‌ایم اما این موضوع در دستور کار کارشناسی قرار دارد و قرار است در دستور کار شورای عالی بیمه برای تصویب قرار گیرد.

هوشنگی در ادامه به سایر دستورات کار شورای عالی بیمه اشاره و اظهار کرد: تعیین قیمت تمام شده ویزیت و قیمت تمام شده هتلینگ (تخت روز) در دستور کار شورای عالی بیمه قرار دارد اما این تعیین قیمت تمام شده به معنای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن این خدمات نیست.

مدیرکل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی در مورد رشد سرانه درمان سازمان بیمه سلامت در سال آینده نیز بیان کرد: رشد سرانه درمان سازمان بیمه سلامت در سال آینده 66 درصد پیش‌بینی شده اما می‌توانیم اذعان کنیم که با توجه به بدهی بیش از دو هزار میلیارد تومانی این سازمان بیمه‌گر می‌توانیم رشد سرانه درمان سال آینده سازمان بیمه سلامت ایران را کمتر از 15 درصد بدانیم.

تاریخ درج1392:10:20
کلمات کلیدیتعرفه
بازدید917
گروهاخبار عمومي