منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 3 نفر
بازدید امروز: 305 نفر
بازدید دیروز: 505 نفر
تعداد کل بازدید: 905246 نفر

مشاهده شماره خبر950

عنوانبهره‌برداری از پنج بازی و نرم افزار تغذیه سالم با کاربری تبلت و گوشی همراه
متن

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت از بهره برداری از پنج بازی و نرم افزار تغذیه سالم با کاربری تبلت و تلفن همراه خبر داد.

به گزارش داروغذا به نقل از ایسنا، دکتر زهرا عبداللهی گفت: ضریب نفوذ بالای تلفن همراه در جامعه و رویکرد نسل جوان به این ابزار و افزایش تعداد تلفن‌های هوشمند، فرصتی است تا با برنامه ریزی و سرمایه گذاری بیشتر، اصول آموزش سلامت و بویژه تغذیه سالم را با استفاده از بازی‌های تلفن همراه، نرم افزارهای کاربردی و پیام های آموزشی آموزش دهیم.

وی افزود: رسیدن به کیفیت بالای بازی، نیاز به فعالیتی وسیع و هوشمندانه در این موضوع دارد و وزارت بهداشت از سال گذشته در حوزه تغذیه سالم، پروژه‌هایی را آغاز کرده است که بازی های امروز از جمله پروژه های مورد نظر می باشد. این بازی‌ها با هدف معرفی غذاهای مفید و مضر و هرم غذایی طراحی شده و ویژه خردسالان و کودکان بوده و انجام آن از طریق تلفن همراه، تبلت و رایانه امکان پذیر است.



وی گفت: از نرم افزارهای تولید شده می‌توان به نرم افزار محاسبه شاخص توده بدنی و محاسبه وزن ایده آل و محاسبه دور کمر اشاره کرد که امکان اندازه گیری این شاخص ها را بر روی تلفن همراه برای همه کاربران فراهم می آورد.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت ادامه داد: کاربران عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش همگانی تغذیه به نشانی www.nut.behdasht.gov.ir ضمن دریافت اطلاعات بسیار کاربردی در رابطه با تغذیه سالم، نسبت به دانلود و استفاده از بازی‌ها و نرم افزارها اقدام کنند.

تاریخ درج1392:10:23
کلمات کلیدیبازی
بازدید804
گروهاخبار عمومي