منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 396 نفر
بازدید دیروز: 388 نفر
تعداد کل بازدید: 903307 نفر

مشاهده شماره خبر958

عنوانبازديد رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران از مركز بهداشت شهرستان ساري
متن

بازديد رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران از مركز بهداشت شهرستان ساري

دكتر قاسم جان بابايي رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران به همراه دكتر پنبه چي معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه و دكتر تقوي مشاور اجرايي  صبح امروز از بخشهاي مختلف مركز بهداشت شهرستان ساري بازديد كرد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران در بازديد از مركز بهداشت ساري اعلام كرد:

بازديد و نظارت در مناطق دور افتاده و محروم بيشتر مي شود
رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران صبح امروز در بازديد از مركز بهداشت شهرستان ساري گفت: به منظور افزايش رضايتمندي و برخورداري مردم از خدمات بهداشتي و درماني، نظارت و بازديد از مناطق محروم و دور افتاده بيشتر مي شود.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشك مازندران، دكتر قاسم جان بابايي در اين بازديد بر توجه ويژه به مناطق محروم و دورافتاده چهاردانگه و دودانگه شهرستان ساري تاكيد و تصريح كرد: مردم اين منطقه افرادي سخت كوش و شكرگزار هستند لذا شايسته دريافت بهترين خدمات در حوزه سلامت و بهداشت مي باشند.
وي، از راه اندازي بخش راديولوژي در مركز درمان بستر كياسر طي هفته آينده خبر داد و افزود: در اول دي ماه از مركز بهداشت و روستاهاي اطراف منطقه چهاردانگه بازديدي صورت گرفت و از نزديك با مشكلات و خواسته هاي به حق مردم منطقه آشنا شدم لذا به منظور رفع كمبود پزشك و رضايت مردم اين مناطق اقدامات لازم در خصوص حضور پزشك صورت مي گيرد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران، در بخش ديگري از سخنانش، با بيان اينكه در مدارس بايد مراقبين بهداشت حضور داشته باشند، اظهارداشت: با هماهنگي آموزش و پرورش مي توان مراقبين بهداشت را در تمامي مدارس مستقر كرد.
دكتر جان بابايي، خواستار پيگيري امور مربوط به تجهيز و راه اندازي كلينيك دندانپزشكي مركز بهداشت ساري واقع در خيابان شيخ طبرسي اين شهر شد و گفت: در حال حاضر اين مركز داراي ۳ يونيت دندانپزشكي است و خريد ۳ يونيت ديگر پيگيري مي شود.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران، ادامه داد: به منظور دريافت گزارش فعاليتها و بررسي نحوه خدمات شبكه هاي بهداشتي شهرستانها و حل مشكلات آنان، بازديد از اين مراكز را در برنامه كار خود قرار داده ام.
وي، با تاكيد بر اينكه شهرستان ساري تابلو و پيشاني استان مازندران است، اظهار داشت: برخورداري از خدمات بهداشتي درماني حق مردم است لذا بايد توقعات به حق آنان را برآروده سازيم.
دكتر جان بابايي، با بيان اينكه نگاه دولت، نگاهي بهداشتي است، افزود: با تدابيري كه دولت يازدهم در حوزه سلامت انديشيده است اميدواريم بخشي از مشكلات مالي تا پايان سال مرتفع شود.
وي، ادامه داد: دولت به دنبال پرداخت كسري بودجه هاي دانشگاه هاي علوم پزشكي است.
در ادامه رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران از واحد پزشك خانواده مراكز بهداشت ساري بازديد كرد و پرسنل اين مركز ضمن گفتگو با وي، مشكلات خود را با رييس دانشگاه در ميان گذاشتند .
دكتر جان بابايي نيز از تحمل و همراهي كاركنان مركز بهداشت با توجه به مشكلات مالي در ارايه خدمات بهداشتي به مردم قدرداني كرد.
 
تاریخ درج1392:10:24
کلمات کلیدیبازدید
بازدید885
گروهاخبار عمومي