منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 55 نفر
بازدید دیروز: 340 نفر
تعداد کل بازدید: 913642 نفر

مشاهده شماره خبر992

عنوانافزایش 40 درصدی اعتبارات حوزه بهداشت و درمان
متن

معاون وزیر بهداشت از افزایش 40 درصدی اعتبارات حوزه بهداشت و درمان از سوی دولت خبر داد

به گزارش داروغذا به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، رسول دیناروند در مراسم تودیع و معارفه رؤسای دانشگاه علوم پزشکی استان، بیان کرد: فعالیت در عرصه بهداشت و درمان با وجود تنگناها و کسری اعتباراتی که در این وزارت‎خانه وجود دارد دشوار است.

وی با بیان اینکه دولت 5 هزار میلیارد تومان کسری وزارت بهداشت را پذیرفته است، اظهارکرد: با تحقق این مهم 50 درصد از مشکلات‎مان جبران و به تناسب آن نیز بخشی از مشکلات دانشگاه‎های علوم پزشکی لرستان حل‎ و فصل می‎شود.

دیناروند با اشاره به اینکه کار کردن در استان‎های محروم سخت است چرا که مشکلات در آنها بیشتر است، اضافه کرد: شاید بیشترین تقاضا در استان‎های محروم استخدام‎هاست و این بزرگترین گرفتاری است که چگونه به سیل تقاضاهای استخدام پاسخ داده شود و یا اینکه دغدغه این است چه کسی مدیر شود.



معاون وزیر بهداشت ادامه داد: حل این معضل نیاز به عنایت دولت، دیگر دستگاه‎ها و به ‎ویژه استانداری دارد.

وی با اشاره به اینکه نگاه دولت به بهداشت، دولت و مجلس داشتند، بسیاری از مشکلات حوزه سلامت سال آینده حل ‎و فصل خواهد بود، یادآور شد: دولت 40 درصد اعتبارات حوزه بهداشت و درمان را افزایش داده و کمیسیون تلفیق نیز پیش ‎بینی کرده که 4 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به حوزه سلامت اضافه شود.

دیناروند بیان کرد: باید به سمتی برویم که تنها دغدغه مردم، بیماری آنها باشد نه اینکه علاوه بر رنج بیماری دغدغه هزینه‎های درمانی را داشته باشند و این مهم به آنها تحمیل شود.

معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: سال آینده در حوزه دارویی به گونه‎ای عمل خواهد شد که هیچ بیماری به ‎ویژه در مناطق محروم برای تأمین هزینه‎های دارویی‎اش محتاج نخواهد بود

تاریخ درج1392:10:26
کلمات کلیدی40٪
بازدید822
گروهاخبار عمومي