منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 22 نفر
بازدید امروز: 522 نفر
بازدید دیروز: 575 نفر
تعداد کل بازدید: 904008 نفر

مشاهده شماره خبر995

عنوانراه‌اندازی 26 مرکز پزشکی از راه دور (telemedicine)در بهداشت و درمان صنعت نفت
متن

مدیرعامل بهداشت و درمان صنعت نفت از راه‌اندازی 26 مرکز پزشکی از راه دور در بهداشت و درمان صنعت نفت خبر داد.

به گزارش بی باک، محمدجواد کیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان در مناطق عملیاتی صنعت نفت مورد توجه مسئولان قرار دارد و در این مسیر از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: در منطقه پارس جنوبی شاهد اجرای برنامه‌های متنوعی در حوزه بهداشت و درمان هستیم و امیدواریم در این عرصه به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برسیم.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خاطرنشان کرد: کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق دوردست در دستور کار است و برای رضایتمندی مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

کیان تصریح کرد: در استان بوشهر 37 مرکز بهداشتی درمانی و بیمارستان توحید جم در خدمت مردم هستند و علاوه بر خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت به مردم بومی و ساکنان استان بوشهر نیز خدمات متنوع درمانی ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: مسایل ایمنی و زیست‌محیطی در مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت مورد تاکید است و رزمایش‌های مختلفی برای آشنایی کارکنان و مدیران با مباحث زیست‌محیطی و ایمنی برگزار شده است.

کیان گفت: در یکسال گذشته، بیش از 50 مانور مدیریت بحران برگزار کرده‌ایم و با تلاش و فعالیت صورت گرفته، بانک جامع اطلاعات در حوزه مدیریت بحران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تشکیل شده است.

وی یادآور شد: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، تنها واحد بهداشت و درمان کشور است که استفاده از پزشکی از راه دور (تله‌مدیسین) را به طور جدی و گسترده مورد توجه قرار داده است.

مدیرعامل بهداشت و درمان صنعت نفت از راه‌اندازی 26 مرکز پزشکی از راه دور در بهداشت و درمان صنعت نفت خبر داد و ابراز داشت: بر اساس آمار موجود در شرایط کنونی تعداد 26 مرکز تله‌مدیسین (پزشکی از راه دور) در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت راه‌اندازی شده است.

کیان افزود: برای جلب رضایت خاطر مردم اعم از مراجعه‌کنندگان بومی و کارکنان صنعت نفت از تمام ظرفیت موجود بهره خواهیم برد.

تاریخ درج1392:10:27
کلمات کلیدیاز راه دور
بازدید813
گروهاخبار عمومي